In 4 stappen gaan we van vraag naar live oplossing. Belangrijk is dat we met onze no-code platform snel ‘zichtwerk’ leveren. Wij geloven dat schermen de gebruiker het meeste zeggen over het eindproduct. Een scherm is de beste basis voor snelle feedback en daarmee korte doorlooptijden. In stap 5 zit het onderhoud van de applicatie, pro-actief om samen de best lopende applicatie te houden.
Doelen vastleggen, samen processen tekenen en bepalen wat u verdient als we een succesvolle oplossing hebben. Ook interessant om te kijken wat het zou kosten als u uw proces niet optimaliseert.
Met ons no-code concept bouwen we snel met kant-en-klare LEGO blokken voor scherm componenten als formulieren, dashboards, agenda’s, kanban borden en tijdlijnen. Na een goede opstart ziet u snel de toekomstige schermen en die zeggen de toekomstige gebruikers het meest.
Samen met uw eindgebruikers testen we alle scenario’s die we tijdens de opstart hebben vastgelegd. Met uw feedback realiseren we de eerste finetuning, waarmee we ook de documentatie opstellen. In de acceptatie fase doen we ook een ‘droogtest’ van hoe we de huidige werkwijze en data en de nieuwe samenvoegen.
U gaat live, maar we laten u niet los. Met het stappenplan zitten we dicht bij de wens oplossing, maar de praktijk blijkt altijd weerbarstiger. Daardoor mag u ook na livegang nog kleine aanpassingen verwachten die uw gebruikers gelukkig maken.
Alle software heeft af en toe wat liefde nodig. In plaats van te wachten tot zaken kraken doen wij periodiek een controle. Tijdens deze ‘APK’ lichten we uw applicatie door, checken we of er geen users zijn die geen gebruik meer van de applicatie maken en of er technische verbeteringen beschikbaar zijn voor uw componenten.